Google AdSense Optimizasyonu için 9 Gelişmiş İpucu

Google AdSense Optimizasyonu için 9 Gelişmiş İpucu
#1
Sen sadece "yeterince iyi" ye razı olmayan birisin. Aslında, kulaklarınız, sadece 10 mil yarıçapındaki herhangi biri "optimize edilmiş" kelimesinden bahsederse biraz seğirir. Biliyoruz, sorun değil. Benzer fikirlere sahip insanlarla güvenli bir yerdesiniz. Şimdi bir Google AdSense kontrol panelinde de yolunuzu biliyorsanız, bu sizin için gönderi.

1. Geçersiz Trafiği Düzelt
2015'ten bu yana Google, aylık gelir raporunuza bir satır eklemeye başladı. Gelirinizi düşüren "Geçersiz Trafik – İçerik için AdSense" satırı. Bazen ihmal edilebilir bir miktar. Ve bazen gelir akışınızın önemli bir kısmı olabilir.
Geçersiz trafik almaya devam ederseniz, para kaybetmeye devam edersiniz. Çok fazla varsa hesabınız askıya alınabilir. Bu geçersiz tıklamaların nereden geldiğini bilmeseniz bile.

Ne yapabilirsin?
  • Daha fazla içerik! Sayfanızda içerikten daha fazla reklam varsa Google sizi cezalandırır. Geri dönen kullanıcıların kitlenizi de etkileyebileceğinden ikisini dengelediğinizden emin olun.

  • Sosyal medya trafiğine dikkat edin – AdSense bundan hoşlanmıyor. Google, arama motorundan (gee, nedenini merak ediyorum) veya bu sayfalardan ulaştığı sayfalardan gelen görüntüleyenleri tercih eder. Özellikle, geldiği platform üzerinden ödenmeyen ücretli trafiği beğenmezler (büyük Facebook gruplarındaki ücretli gönderiler veya botlarla ücretli retweetler gibi).

  • Son fakat en az değil – Google ile iletişim kurun. Yanlış bir şey yapmıyorsanız ve aldığınız trafik gerçek, yasal ve gerçekten tıklıyorsa? Rakiplerinizden tıklayan bombalamanın kurbanı olabilirsiniz.
2. Kategori Engelleme
AdSense'teki kategorileri engelleme veya engellemeyi kaldırma gelirler üzerinde etkili olabilir. Etkisi ne kadar ve nasıl? Bu biraz daha karmaşık ..
Bazı kategoriler daha yüksek TBM'lere sahipken, diğerleri daha yüksek TO'lara sahiptir. Ana soru – kategori engelleme / engellemeyi kaldırma ile BGBG'leri nasıl en üst düzeye çıkarırsınız?
Hangi kategorilerin kötü performans gösterdiğini kontrol etmek için "Reklamlara İzin Ver ve Reklamları Engelle" altındaki raporlara bakın. Çok fazla gösterim alan ancak düşük gelirli kategoriler, en azından geçici olarak engellemeyi denemeniz gereken kategorilerdir.
Doğru, reklam yerleşimlerinizdeki rekabeti azaltacaktır, ancak doğru reklamları ve reklamverenleri yolunuza sokacaktır.

3. Yüksek TBM'ler için Akıllı Fiyatlandırma Hack
Birçok yayıncı Google AdSense Akıllı Fiyatlandırma algoritmasından taşmış gibi görünüyordu. Bu algoritma, yayıncı ağında reklam verirken reklamverenlerin paralarının değerini almasını sağlamaya çalışır.
Dolayısıyla, Google'ın Akıllı Fiyatlandırmasının size karşı değil, sizin için çalışmasını sağlayın. Kâr amacı gütmeyen kategorileri engelleyin. Reklamları yanlışlıkla tıklanamayacakları yerlere yerleştirin ve dönüşüm sağlayacak trafiği getirmek için elinizden geleni yapın. Sadece müşteriye dönüşmeyen ucuz görünümler değil.
Ancak hangi trafiğin dönüştürüleceğini nasıl bilebilirim?
Klasik müşteri yolculuğunu "tersine mühendislik" etmeniz ve bu yolculuğun bir parçası olarak kullanılabilecek içerik sağlamanız gerekir.
Web sitelerinizin bir müşteri yolculuğuna nasıl sığabileceğini düşünün ve içeriğinizi eşleşecek şekilde uyarlayın.

4. Özel Kanallar
Bilgili reklamverenleri ve ayrıntılı parça reklam birimi performansını çekmek için henüz yapmadıysanız özel kanalları kullanmak istersiniz.
Özel kanallar, reklamverenlerin doğrudan hedefleyebileceği reklam grupları veya tekli yerleşimler oluşturmanıza olanak tanır. Reklamverenlere bu özelliği vererek reklam alanınız için rekabeti artırıyorsunuz.
Henüz AdSense hesabınızda özel kanallar oluşturmadıysanız, sizi yönlendirmek için bir kılavuzumuz var. Zaman yatırımına değdiğinden emin değilseniz, yine de bu kılavuzu okumak istiyorsunuz. Muhtemelen bu özel kanalları AdSense hesabınızda oluşturmaya ikna edecektir.

5. Sabit ve Yayın İçi Reklamlar
Her web sitesi para kazanma acemi bilir – ekranın üst kısmı altındır. Ama bu aptalların altını. İşte nedeni.
Ekranın üst kısmındaki reklam, genellikle ziyaretçinin sayfanıza geldiğinde gördüğü ilk şeylerden biridir. Reklamlar cazip hale getirilir. Ancak görüntüleyen, reklamlara bakmak için sayfanıza gelmedi ve bunu unutamazsınız.
Bunu nasıl çözersin?
Sabit (asılı, sabit ve hareketli) reklamlar ve yayın içi reklamlar. Kullanıcıları kaydırdıkça takip eden doğru reklamlar ve içerikte kendilerine "çıkış noktaları" veren akış içi reklamlar, daha yüksek BGBG'lerin yoludur. Bu konuda daha fazla gelir için AdSense'e fazladan bir sıkma koymanın yolları hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

6. Boyut için Optimize Edin
Birisi size mobil cihaz için optimize etmek çok önemli olduğunu söyledi her zaman bir dolar varsa? Muhtemelen artık içeriğinizden para kazanmanıza gerek yoktur. Ya da iş. Hiç. Ama burada tam olarak söylediğimiz bu değil.
Web sitenizin temasına veya kurulumuna bağlı olarak, farklı cihazlar için farklı düzenler oluşturabilirsiniz. Duyarlı sayfalar reklamları her zaman yanlış yerlere yerleştirir, bu nedenle mobil gelirleri en üst düzeye çıkarmak için bunun üstesinden gelmek istersiniz.
Bunun yerine, cihaz tablet veya akıllı telefon olduğunda mobil cihazlarda daha az performans getiren reklamları gizleyebilirsiniz. Ardından, yalnızca mobil cihazlarda görüntülenen ve mobil düzen için optimize edilmiş, yalnızca mobil cihazlara yönelik bir reklam birimi ekleyin.

7. Gelişmiş Coğrafi Hedefleme
Bazı ülkeler ve yerel ayarlar diğerlerinden daha yüksek TBM'lere sahiptir. Örneğin, İngiltere, ABD, Kanada ve Avustralya Afrika veya Hindistan'dan çok daha yüksek TBM'ler getiriyor.
İtalyanca veya Almanca bir blogunuz varsa – daha yüksek TBM görünümleri için İngilizce bir bölüm eklemeyi düşünebilirsiniz. Ve bulunduğunuz yerde yüksek fiyatlı nişler aramak zorunda kalacaksınız.
İçerik sitenizin İngilizce olduğu varsayılarak, en çok ödeme yapan ülkelerden trafik çekmek için elinizden geleni yapmak istiyorsunuz. Bu, kitle edinme çabalarınızın oraya odaklanması ve bölgedeki insanların çıkarlarına hitap etmesi gerektiği anlamına gelir.
Hangi ülkelerin daha fazla ödeme yaptığını nasıl kontrol edersiniz? AdSense hakkındaki performans raporlarınızdaki Ülkeleri kontrol edin. Ve görebileceğiniz en yüksek TBM'ye sahip yerlerden daha fazla trafik getirin.

8. Eşzamansız AdSense Kodunu Kullanma
2015 yılında Google, yayıncıların, içinde reklam birimleri bulunan sayfalarının yükleme süresini azaltmasına yardımcı olmak için eşzamansız reklam kodunu tanıttı.

9. Optimizasyon
Son tavsiyemiz, daima test etmektir. Çeşitli nişlerden para kazanma tecrübemizden, almak için bir optimizasyon varsa, her zaman test yapmaktır. Aslında bunu bir adım daha ileri götürdük ve tüm AdSense TO'sunu optimize etme sürecini kolay ve hızlı hale getirmek için bir Test eko-sistemi oluşturduk.
Bul
Alıntı
Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi


Foruma Git: